
Емблемата GTI при французите значи много на запознатите, нека ви напомним за модели като 205 GTI и 306 GTI, това е достатъчно.

И така горещата 308-ца ще се задвижва от 1,6 литровия турбо двигател с 200 к.с. До сега задвижващ само купето RCZ. Този двигател разполага с 275 Нм въртящ момент между 1700 и 4500 об/мин, задвижвайки предните колела посредством 6-степенна ръчна скоростна кутия.

Инженерите на Peugeot са подобрили цялото шаси и управлението на автомобила. Използвани ни са изцяло нови амортисьори и пружини снижаващи с 10мм клиренса. Спирачни дискове с диаметър 340 мм отпред и 290 мм отзад. 18 цоловите джанти с гуми 225/40 са стандартни.

Само искаме Peugeot да направят достоен наследник на 306 GTI-6, защото ако 308-цата е наполовина толкова добра колкото своя дядо то тава ще един страхотен горещ хечбек.

Източник: CarScoop
Няма коментари:
Публикуване на коментар