Audi показа официално специалната серия на R8 наречена
GT.
![](//2.bp.blogspot.com/_uNSiYXe4ZJ4/S-ciGfZvmNI/AAAAAAAAAZg/C4MkcNDwlzA/s400/Audi-R8-GT-001.jpg)
Само едно не ни е ясно, защо по дяволите е ограничена. Така де стига с тези
колекционерски серии за милиони долари ,които свършват в някой гараж с навъртени само стотина или хиляда километра.
![](//1.bp.blogspot.com/_uNSiYXe4ZJ4/S-chzOn_iEI/AAAAAAAAAZQ/XUuJ6q7fyXE/s400/Audi-R8-GT-002.jpg)
Жалко наистина защото R8
GT си е сериозен конкурент на братчето си
Lamborghini Gallardo.
GT-то разполага с същия V10 двигател с работен обем от 5,2 литра и мощност 560 к.с. Диета е намалила теглото с 100
кг достигайки 1525
кг.
![](//3.bp.blogspot.com/_uNSiYXe4ZJ4/S-ch-hH3p7I/AAAAAAAAAZY/ZAsmcgvP424/s400/Audi-R8-GT-5.JPG)
Динамиката е подобрена, е как иначе. Сега от 0 до 100
км/ч се достига за 3,6
сек. и максимална скорост от 320
км/ч.
Хубавот при
Audi R8
GT(а и при нормалното R8) e в това ,че колата е доста механична в
задвижването си включително
самоблокиращият се заден диференциал,
разпределението на въртящия момент м/у предна-задна ос, ръчната скоростна кутия(предлага се и
полуавтоматична) и възможност да се изключат всички електронни ангели-хранители.
![](//2.bp.blogspot.com/_uNSiYXe4ZJ4/S-chmwih1zI/AAAAAAAAAZA/40ouha7xuHk/s400/Audi-R8-GT-12.JPG)
Обаче най-много ни
кефят ауспуховите накрайници на
GT-то с нищожен диаметър. Само 333 броя, каква загуба на потенциал.
![](//4.bp.blogspot.com/_uNSiYXe4ZJ4/S-chgm6kLlI/AAAAAAAAAY4/E6oxe9ghnao/s400/Audi-R8-GT-22.JPG)
Източник:
AutoMedia
Няма коментари:
Публикуване на коментар